مسافر تنها

آدمها بايد يك چيز را درباره خودشان بدانند!

من كجا خوشبختم؟ و لزوما

منظور از جا يك مكان جغرافيايي نيست

منظور نقطه لذت زندگيست

كِی ها و با كی ها و چراهايش مهم است ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

یونس
ساعت20:57---20 فروردين 1396
سلام خسته نباشید...ادمها همه چیز را معنی وتفاوت میکنند..اما دریغ همیشه معانی اشتباه از همه چیز دارندوب زیبایی دارید موئید باشید

پاسخ: سلام داش عزیزی با نظرت موافقم واقعا همینه ومتعصفانه بیشتر اینجورین

من دوتا وبلاگ دارم و بیشتر از مطالب ودل نوشته خودم یا دفتر خاطراتم مینویسم

وقت هایی که دلم میگیره نوشتن باعث میشه آروم بگیرم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 اسفند 1395برچسب:مسافر تنها, | 19:50 | نويسنده : younesmoradi |